Дашівська громада

Вінницька область

Як фізична особа може отримати довідку про свої доходи в Електронному кабінеті

Дата: 19.02.2021 14:01
Кількість переглядів: 1360

Фото без опису

Державна податкова служба України у зв'язку із початком кампанії електронного декларування за 2020 рік, інформує про функціонування в Електронному кабінеті електронного сервісу «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді», що розміщений на офіційному веб-порталі ДПС.

Фізична особа - платник податків може сформувати «Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій» виключно для отримання інформації про себе.

Запит формується фізичними особами - платниками податків з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи, що сертифікований у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів .

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://саbіnеt.tах.gоv.uа, а також через офіційний веб-портал ДПС.

Після входу до Електронного кабінету необхідно ввійти до його приватної частини.

Для цього необхідно:

- натиснути кнопку "Вхід" в правій верхній частині вікна, - обрати відповідний АЦСК,

- обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з
електронного носія або у відповідному каталозі на персональному ПК,
- вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде
успішно завантажено, натиснути «Увійти»,

- натиснути "ЕК для громадян" у лівій верхній частині вікна,
- натиснути"Запит про суми виплачених доходів,
-
натиснути "Створити",

- у запропонованій формі Запиту необхідно заповнити всі поля виділені блакитним кольором,

- ввести свою адресу електронної пошти у відповідній стрічці для

заповнення,

- натиснути кнопку "Зберегти" у лівій верхній частині вікна,

- натиснути "Підписати" (вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати»)

- натиснути "Відправити".

Якщо при заповненні Запиту були допущені помилки, або не заповнено всі обов'язкові реквізити, система напише «Помилка», та виділить рожевим кольором відповідні поля.

Відправлений Запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету. Після обробки Запиту до особистого Електронного кабінету надходить повідомлення (відповідь на Запит). Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати.

 

Слід зазначити, що відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

Ознайомитись з порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб -платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (https://tах.gоv.uа/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

Іллінецька ДПІ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь