ШАНОВНІ ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ!
У зв’язку із різким збільшенням випадків інфікування коронавірусною інфекцією Головне управління ДПС у Вінницькій області наполегливо рекомендує утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби.
Для спілкування з податковою службою платники мають можливість безкоштовно, в режимі реального часу, 24/7 скористатись сервісом «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП) як з персональних комп’ютерів, так і з смарт-пристроїв. За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків, податкову звітність.
Для подання звітності в електронному вигляді платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, що знаходиться в приміщенні центру обслуговування платників Вінницької державної податкової інспекції ГУ ДПС у Вінницькій області за адресою:
м. Вінниця, вул. К. Василенка, 21, тел.: (0432)56-09-06.
Перевагами подання електронної звітності є:
- економія робочого часу платників податків і коштів на придбання бланків звітних документів;
- уникнення витрачання часу у чергах при поданні звітності;
- скорочення строків проведення перевірки стосовно правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ і забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податків;
- підтвердження доставки звітності;
- оперативність обробки отриманої інформації;
- гарантія автоматичної перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
- оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді;
- надіслана звітність в електронному вигляді не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання та інше.
КОРИСТУЙТЕСЬ ЕЛЕКТРОННИМИ СЕРВІСАМИ ДПС - ПОДАВАЙТЕ ЗВІТНІСТЬ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ!