Оголошення
Дата: 11.06.2021 12:36
Кількість переглядів: 1432
Витяг з ДЗК про земельну ділянку – це головний документ, який треба надати нотаріусу (або за запитом до іншої установи) для того, щоб оформити договір купівлі-продажу, дарування, міни та ін. щодо земельної ділянки, та внести відповідні дані до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Витяг з Державного земельного кадастру підтверджує наявність у вашої ділянки кадастрового номеру, а також містить інші відомості про неї (обмеження (обтяження), нормативну оцінку та ін.), внесені до Поземельної книги.
Замовити витяг з ДЗК, ви можете у Дашівському ЦНАП, за умови наявності повної інформації про земельну ділянку і її власника/власників у реєстрі, або онлайн, через електронні сервіси ДЗК "публічна кадастрова карта". Процедура видачі регулюється Законом України «Про Державний земельний кадастр», який передбачає надання Витягу з кадастру за умови оплати державного мита та відповідно до поданої заяви встановленого зразка.
Для отримання витягу Вам необхідно надати:
Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру
Документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (або інформація (реквізити платежу) про сплату збору (внесення плати) в будь-якій формі, надані суб’єктом звернення)
Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви повноваженою заявником особою)
Умови і випадки надання
Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або в електронній формі за власним кваліфікованим електронним підписом (печаткою) заявника.
У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв'язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку.
Витяг з Державного земельного кадастру в паперовій формі видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), або надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві. Витяг надається без використання спеціальних бланків, проставлення печатки та містить обов’язкове посилання на Державний земельний кадастр.
У разі подання заяви в електронній формі за власним кваліфікованим електронним підписом (печаткою) заявника відомості з Державного земельного кадастру про земельну ділянку або мотивована відмова у наданні таких відомостей за бажанням заявника видаються також у формі електронного документа засобами телекомунікаційного зв'язку. Витяг в електронній формі надається в режимі реального часу. Обов’язковим атрибутом витягу є QR-код, що містить інформацію про документ. Витяг з Державного земельного кадастру в електронній формі оформлюється відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Відомості Державного земельного кадастру, отримані в паперовій чи електронній формі, мають однакову юридичну силу.
Надання відомостей з Державного земельного кадастру за зверненням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування здійснюється безоплатно.
Строк та вартість надання послуги
Видається заявнику в день надходження відповідної заяви
Адміністративний збір
0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому надається відповідна адміністративна послуга (113,5 грн у 2021 році)
Строк надання
1 день (робочі)
Детальна інформація на сайті або за телефоном +380681164869
« повернутися