УВАГА! Комітет в рамках виконання контрольної функції проводить дослідження практики застосування законодавства з організації надання адміністративних послуг
Дата: 01.12.2021 16:56
Кількість переглядів: 545
Комітет Верховної Ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування (далі – Комітет) розпочав роботу з аналізу ефективності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі» (03.11.2020, № 943-IX) (далі – Закон).
Метою даного аналізу є дослідження ефективності й впливу на організацію та підвищення якості надання адміністративних послуг в умовах реформи децентралізації, а також заходів щодо розбудови мережі центрів надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування у зв’язку із ліквідацією таких центрів, утворених районними державними адміністраціями.
Дане дослідження проводиться за підтримки Вестмінстерської фундації за демократію.
На підставі проведеного аналізу, у разі виявлення неефективності чи недостатньої ефективності запроваджених заходів, Комітет буде ініціювати внесення змін до законодавства щодо посилення підтримки територіальних громад в напрямку розбудови мережі центрів надання адміністративних послуг та підвищення якості надання адміністративних послуг мешканцям.
З огляду на необхідність убезпечити громадян та бізнес від можливого негативного впливу заходів, запроваджених урядом відповідно до Закону, Комітет має на меті дослідити наступні питання.
-
Наскільки запроваджені заходи покращили доступ до адміністративних послуг?
-
Чи вплинули ці заходи на ефективність організації роботи центрів надання адміністративних послуг?
-
Чи покращилася якість послуг, що надаються через центри надання адміністративних послуг?
-
Чи існують перешкоди, що ускладнюють деяким чи всім громадянам мати однаковий доступ до адміністративних послуг? Чи ці перешкоди стосуються жінок, чоловіків, молоді та людей похилого віку, людей з обмеженими можливостями, людей певних релігійних поглядів чи певного етнічного походження чи інших груп?
-
Що в подальшому треба зробити, щоб покращити доступ до адміністративних послуг та якість їх надання?